15 Temmuz 2008 Salı

Pudingli Pasta Nasıl Yapılır Tarifi

Selam bizim özel pasta seven ziyaretçilerimiz siz sevgili misafirlerimize en farklı ve lezzetli pasta tariflerini sunmaktan dolayı mutluyuz bu tarifimizle sizlere pudingli pasta tarifini sunacağız.

Pudingli Pasta Nasıl Malzemeleri:

3 petibör bisküvi
1 piyale puding
1 şişe süt
1/2 çay bardağı hindistan cevzi

Pudingli Pastamızın Tarifi:

Öncelikle pudingi için 1 şişe sütü tencereye dökün ve pişene kadar karıştırın ve bisküvileri cam kare bir kaba dizin sonra pudingin yarısını boşaltın sonra yine dizin sonra yine boşaltın işte pastamız kullanıma hazır hale gelmiştir

Afiyetle yiyiniz.

2 yorum:

Kordinatör dedi ki...

güzel bir tarife benziyor

Adsız dedi ki...

bence bu pastalar çok güzel ama annem belki o pastalardan yağpabilir bigün burayı yine açarım baka baka yapar neden burayıad açtığımıda biliyormusunuz çünküü bu pastalar daha güzel ve annem bunları daha çok beyendi bence çünkü ewet güzel demişti bence bunlar çok güzel pastalar gerçek sanıp yemek istiyorum yani okadar güzel diyorum yani :))) ben pasta yemek isteyince buraya gelip bakarım anneeeeeeeeee diye bağırırım annem efendim der yaa işte ozaman derimki anne bana pasta yap abim var adı burak he bu arada benim adım buse yağmur soyadım kayacan sizde işallah benimle tanışdığınıza memnun olmuşsunuzdur yaanii ben kattiyen sizi çok sevdim dediklerimin hepsini yaparım ben sizi kandırmam yanii annem yapmassa ben şakadan ağlayıp yaptırırım yaneeee çok yazmayı seviyorum onun için bağırıyorum bu arada dokuz yaşındayımm iyi günler k.i.b a.e.o byy

Yemek Tarifleri Kurabiye Tarifleri Yemek Oyunları >