2 Şubat 2008 Cumartesi

Krep Tarifimiz

Hoşgeldiniz sizlere bu tarifimizde krep nasıl yapılır aşama aşama tarif edeceğiz.Umarız bu tarifimizden sonra çok leziz bir tarif olan krep tarifimizi çok sevecek sevdiklerinize özenle sunacaksınız.Şimdi hemen krep tarifimize başlayalım.

Krep Tarifi Malzemeleri:

2.5 çay fincanı un
3 yumurta
2 su bardağı süt
1/2 çay kaşığı tuz
2 çorba kaşığı sıvı yağ

Krep Tarifi Yapılışı:

Öncelikle unu derin bir kaseye boşaltalım ardından yumurtaları tek tek karıştıralım. Sonrasında yağı tuzu ekleyelim sonrasında sütle yavaş yavaş sulandıralım.Krep hamurunun pütürsüz olması gerekiyor.
Hamurun tüm malzemelerini çatalla çırparak ya da mikserde karıştıralım. Krepleri hazırlamadan önce hamurunuzu buzdolabında en az 2 saat dinlendirelim.
Krepleri mümkün olduğunca yapışmaz tavada çok az tereyağında hazırlayalım. Tereyağını kizdırdıktan sonra bir kepçe hamuru tavaya boşaltalım ve sıvı kısımları çeperlere doğru akacak şekilde tavayı hareket ettirelim. Pişmeyen tarafı çevirmek için düz, geniş bir tabak kullanabilirsiniz.

Krep Tarifimiz haır hale gelmiştir.
Krep Tarifimizle sizde krep yapıp krepi afiyetle yiyiniz.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

super bi sey olmuş ne diyerbilirim ki

Adsız dedi ki...

yahu bu 2 saat bekle demişsiniz en sona yazmak zorunda mısınız ?malzemeleri koyduk herseyin sonuna geldik ama baktıkki açlıktan ölüyoruz aldık dolaptan direk yaptık hocam fenada olmadı :d

Adsız dedi ki...

hakkaten bnde de aynı şey oldu herşeyi yptım yptım 2saati görünce göçtüm:) olsun ama bkletmeden yptım süper de oldu:)

Adsız dedi ki...

bu krebi çooooooooooook seviyom

Adsız dedi ki...

biz de krebin beklemesi gerektiğini sonunda gördük. bekletmeden yaptık haliyle :D yine de ii oldu.

Adsız dedi ki...

ben yaptım çok güzel oldu ama bazı yanlışlıklar oldu. ama bişey sylicem krepi 2 dakika bekletçekmişiz ee ama bekletmesekte güzel olur çünkü ben
aynısınnı yaptım birgün tadına bakarsınız inşallah

Adsız dedi ki...

çok ii bir şeymiş be bu

Adsız dedi ki...

ben bu tarifi çok beğendim ya anneme yaptırmam lazım zaten şimdi yapıyor

Adsız dedi ki...

ben bu krepi çok begendim zaten annem şimdi yapıyor

Adsız dedi ki...

Süper bişey tarif için sağolun ilk defa yaptım güüüüüzel oldu

Yemek Tarifleri Kurabiye Tarifleri Yemek Oyunları >