29 Ocak 2008 Salı

Browni Kek Nasıl Yapılır Tarifi

Slm kek sevenleri size yinen leziz bie kek tarifi sunuyoruz.Pasta Tarifleri sitesi olarak sizlere en iyi hizmet amacımızdır. Browni kek toplumda çok yeralan güzel keklerdendir.Şimdi browni kek tarifimize geçelim.

Browni Kek Tarifi Malzemeleri:

3 YUMURTA
3 su BARDAĞI ŞEKER
2 KAŞIK YOĞURT
1 kahve FİNCANI SÜT
1 KABARTMA TOZU
1 VANİLYA
1 KAŞIK NESCAFE
1 su BARDAĞI FINDIK veya CEVİZ
YARIM PAKET KAKAO
YARIM PAKET MARGARİN
ALABİLDİĞİ KADAR UN
TEPSİYİ YAĞLAMAK İÇİN ZEYTİNYAĞI

Brwoni Kekin Hazırlanması:

ÖNCELİKLE YUMURTAYI ŞEKERİ YOĞURTU SÜTÜ KAKAOYU NESCAFEYİ MARGARİNİ KARIŞTIRALIM. SONRASINDA OLUŞAN KARIŞIMDAN 1 BARDAKLIK AYIRALIM. ARDINDA GERİDE KALAN KARIŞIMIMIZIN İÇİNE FINDIKLARIMIZI KABARTMA TOZUNU VANİLYAYI VE UNU KOYALIM SONRA YAĞLADIĞIMIZ TEPSİMİZİN İÇİNE KARIŞIMI KOYALIM. VE BROWNİ KEKİMİZİ PİŞİRELİM BROWNİ KEKİMİZİ PİŞİRDİKTEN SONRA ÜSTÜNE BARDAĞIMIZA AYIRDIĞIMIZ SOSU DÖKELİM. BROWNİ KEKİN SOSU ÇEKMESİNİ BEKLEYELİM. BRWONİ KEKİMİZ KULLANIMA HAZIRDIR BROWNİ KEKİMİZİ AFİYETLE YİYİNİZ.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu pastayı yapmadım.ama bir komşumuzda yemiştim ve aşık oldum en kısa zaamanda yapmayı düşünüyorum...

Adsız dedi ki...

bn bu pastayı yapmadım ki.

Adsız dedi ki...

harika bir tat denedim muhteşem atvsiye ederim en kısa zamanda yapın.

Yemek Tarifleri Kurabiye Tarifleri Yemek Oyunları >